SafeMinder

Home » SafeFleet Hakkında » SafeMinder

Otopark yönetimi çözümü

Filonun boyutu ne olursa olsun SafeMinder, otopark yönetimi operasyonunu kolaylaştırır ve optimize eder. Kurulumu ve konfigürasyonu oldukça kolay olan uygulama, yükledikten sonra hemen kullanılabilmektedir. SafeMinder, otopark yönetim ihtiyaçlarını karşılar. Bu uygulama ile, zaman ve paradan tasarruf ederek filonuzun en önemli ve bağlantılı hususlarını kolayca yönetebileceksiniz.


SafeMinder

Uygulama dahilindeki veri yapısı

SafeMinde, çeşitli kategorilerdeki verileri yönetir:

  • Yönetim – ekipmanlar, römorklar, lisans, sözleşmeler, kullanıcılar, taslaklar
  • Otopark – otomatik uyarı durumu, fatura ödeme durumu, seçilen araç bildirimleri, ithalat/ihracat verileri, araç kilometreleri, e-posta ile gönderme, fatura görüntüleme
  • Operasyonlar – revizyonlar, onarım, yakıt ikmalleri, lastikler, bataryalar, kazalar, cezalar, uyarılar ve diğer giderler, kesintiler, amortisman, fiyatlar, kopyalar, belgeler
  • Nakliyeler – navlun, yolcu nakliyesi, yol haritası, Günlük Faaliyet Sayfaları – DAS
  • Sigorta – CASCO, RCA, CMR, bireysel kaza sigortası, bagaj ve seyahat sigortası
  • Vergiler – vergiler, pullar, ödeme yolları, ödeme aletleri
  • Denetim ve Kontroller – PTI -periyodik teknik denetimler, IPTI – uluslararası periyodik teknik denetimler, kirlilik denetimleri, ADR sözleşmesinin, ATP anlaşması, meteorolojik, yıldız derecelendirme, kategoriye göre sınıflama
  • Geçmiş – transferler, Plakalar, araç durumu, liste
  • Raporlar – uygulama, çok sayıda rapor içermektedir
  • Stok – yönetim sınıflandırılması, madde sınıflandırması, girdiler, çıktılar, tüketim faturaları, transfer notları, makbuzlar, stok mutabakat faturası, stok durumu, rapor yönetimi, gerekli tedarikler, envanter, stok mutabakat raporu, kapak maddeleri, madde detayları
  • Çalışanlar – çalışan raporları, maaşlar, ödüller, maaş kesintileri, şikayetleri, çalışan bildirimleri, zaman çizelgeleri, seyahat rezervasyonları (adaylar), gider raporları, takograf kartları
  • Terimler dizisi – tedarikçiler, müşteriler, döviz parçalar, malzeme, işçilik türleri, lokasyonlar, gider türleri, vergiler, rotalar, lokasyonlar, maliyet merkezleri, lastik ve iletişimler.

Arayüz, kullanılmayan kullanım ergonomiklerini zenginleştiren menülerin gösterilmesi/gizlenmesi ile uygulama seçeneklerinden kişiselleştirilebilmektedir.

Araç detayları

Veri tabanına bir araç eklerken, uygulama aşağıdaki bilgileri kaydetmektedir:

  • araç durumu – faal, rezerv, kullanımda, faal değildir, satıldı
  • genel bilgiler – özellik, model, üretim yılı, şasi numarası, motor numarası, CIV serisi, renk, araç tipi, aks sayısı, lastik boyutları
  • lokasyon bilgileri – lokasyon, lokasyon kodu ve departmanı
  • mülkiyet türü – mülkiyet, finansal kiralama, operasyonel kiralama, kefalet
  • güncel kullanıcı bilgileri – soyadı, adı ve model numarası
  • edinim bilgileri – satıcı, stok değeri, satın alma tarihi, envanter numarası, başlangıç ​​kilometre
  • diğer bilgiler – izin verilen maksimum yük (kg), tank kapasitesi (litre), bakım aralığı (km), MOT frekansı (ay), standart yakıt tüketimi (l/100km)
  • yakıt kartı – tedarikçi, kart numarası, kart PIN, kart kullanma tarihi
  • motor özellikleri – kapasite (cmc), güç (kw), silindir sayısı, iletim tipi, kullanılan yakıt türü (benzin, dizel, GPL, dizel / GPL, benzin / GPL, Hibrid, Elektrik)
  • kiralama sözleşmesi – numara/tarih
  • garanti – süre (ay), mesafe (km)
  • UIC – mal sahibi, kullanıcı
  • GPS izleme – kart numarası, tedarikçi
  • anahtar lokasyonu ve anahtar kodları desteği (mekanik, elektronik, radyo)
  • seçenekler ve tesisler – ABS, ESP, GPS, hava yastıkları, radyo-cd çalar, radyo-kasetçalar, merkezi kilitleme, dijital takograf, analog takograf, EURO I, EURO II, EURO III, EURO IV, EURO V, alarm, xenon farlar, sis farlar, alaşım jantlar, hidrolik direksiyon, elektrikli aynalar, treyler
  • aks/tekerlek konfigürasyonu
  • aks türü: basit, çift, yönetmenler, traktörler, altı aksa kadar ücretsiz

Show Comments